Кількість автомобілів, які щодня курсують Києвом, невпинно зростає. Інтенсивність руху через мости майже втричі перевищує їхню пропускну здатність. Транспортні потоки збільшуються, а дороги лишаються ті самі. Звідси — нескінченні київські пробки та підвищена небезпека аварій. Щовесни ми бачимо одну й ту саму картину: дороги нашвидкуруч ремонтуються, а вже за кільки тижнів вони знову виглядають так, ніби ремонту не було багато років. Напевне, комусь дуже вигідно кожен рік «закопувати в землю» мільйони гривень з міського бюджету, мимохідь лишаючи щось у власній кишені. Натомість один якісний капітальний ремонт щонайменше на 7 років забезпечить киянам якісні дороги. Разом із впровадженням сучасної системи управління міським громадським транспортом це допоможе позбутися заторів. Сьогодні столичний громадський транспорт не витримує конкуренції з маршрутками. Надмірна кількість мікроавтобусів перевантажує дороги, але не вирішує проблему перевезення пасажирів. А дістатись додому після 12-ї години ночі можна хіба що на таксі — метро зачинене, а дочекатись маршрутку годі й сподіватися. Найбільш масовий для столиці вид громадського транспорту — метрополітен — має свої проблеми: через високу насиченість ґрунту підземними водами на окремих ділянках час від часу відбувається просідання; старі вагони, що вичерпали термін експлуатації, не завжди вчасно замінюють на нові. А будівництво нових станцій гальмується не лише через брак коштів, але й через чиновницьку недбалість.
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД
В останні 10—15 років у містах Європи цілеспрямовано зменшують кількість приватного автотранспорту на дорогах. Так, у Відні ще 1993 року затверджено принципово нову схему розвитку міського транспорту. Завдяки її реалізації вже у 2010 році доля громадського транспорту в місті збільшиться з 37 до 45%, а кількість приватних авто, відповідно, зменшиться з 37 до 35%. Це дозволить розвантажити переповнені вулиці та вдвічі знизити рівень вмісту СО2 у повітрі. Продуманість маршрутів громадського транспорту та розвинена мережа паркувань на під’їзді до них дозволяють мешканцям європейських міст відмовитись від власних авто на користь автобусів і тролейбусів. Лінії громадського транспорту досягають найвіддаленіших районів, а інтервал руху постійно зменшується. Попри, що на дороги Берліна щодня виїжджають близько 5 млн машин, потрапити у пробку тут практично неможливо. За обстановкою на дорогах німецької столиці стежить спеціальний центр управління рухом — за допомогою інтерактивної карти міста та сотень камер, встановлених по всій площі мегаполіса. Крім того, в Європі постійно ведеться пропаганда користі піших прогулянок і використання велосипедів. Звичним атрибутом європейських міст стали велосипедні паркування та спеціальні доріжки. Так, у тому самому Відні 1993 року було лише 3 % велосипедистів, а вже через два роки їхня кількість збільшилася вдвічі.
Головні завдання для мера та його команди в Київраді
Оголосити конкурс проектів з будівництва і реконструкції доріг та розв’язок на найбільш завантажених напрямках руху транспорту.
Зробити максимально прозорою процедуру проведення тендерів на будівництво доріг за проектами — переможцями конкурсу. Запровадити систему жорстких зобов’язань з боку будівельників щодо якості та терміну виконання робіт.
Створити Комплексну програму розвитку мережі громадського транспорту Києва, що містиме сучасну систему управління ним. Винести програму на всенародне обговорення та врахувати побажання городян щодо нових маршрутів, напрямків та інтервалів руху.
Подовжити час роботи метрополітену та іншого громадського транспорту до 2-ї години ночі та зменшити інтервал руху поїздів метрополітену з 3 хвилин до 30 секунд, як зараз у години пік.
В следующий раз удалю. У нас русскоязычный форум, поэтому писать надо только по-русски. Это не значит, что мы не уважаем др. языки. Просто ни участники темы, ни гости ничего не поймут. И мне, спрашивается, как проверить текст на соответствие законодательству и правилам БФ, если я его ни бельмеса не понимаю? - Правдолюб